Skip to content

Andreea: “10 minute in fata la Unirii, intr-o vineri, la ora 17, sunt mai mult decat suficiente ca sa ramai fara bicicleta”

30 mai 2010

Vineri 28 mai. Ma duceam spre casa si eram pe la unirii, asa ca m-am gandit sa trec pe la Diverta, pentru ca trebuia sa iau bilete pentru concertul lui Bob Dylan. A fost o zi in care am discutat foarte mult despre sisteme anti-furt, despre furtul de biciclete si asa mai departe, si am avut dubii in legatura cu acea oprire. Insa m-am gandit ca e un loc super-populat si ca nu o sa umble nimeni la ea, plus ca erau doi politisti care patrulau dintr-o parte in alta a trotuarului. Asa ca mi-am zis ca o sa fie ok. Am tot cautat un stalp “potrivit” si am legat-o de unul cu M-ul de la metrou, chiar langa gura de iesire din stanga, din fata magazinului. Aveam in continuare o senzatie dubioasa. Am stat vreo 5 minute sa o leg, pentru ca mi-era teama sa nu o leg aiurea si sa raman fara ea. Intr-un final m-am dus in magazin cu un mic nod in gat si m-am intors in 10 minute.

Stalpul ala nu mai avea nicio bicicleta legata de el, in schimb, la cativa metri de el se afla un tip destul de dubios care vorbea la telefon. In fine, eram prea socata ca sa fiu in stare sa il iau la intrebari. M-am gandit ca poate am gresit stalpul, dar nu… eram acolo unde o lasasem. Nu si bicicleta… tot ce a ramas au fost niste resturi din lantul meu anti-furt. Chestiile care au picat cand l-a taiat.

M-am dus la politistul care patrula (acum mai era doar unul), si i-am spus ca mi-am legat, cu 10 minute in urma, bicicleta, si ca acum nu mai era acolo. Omul ala era pierdut in spatiu si numai la mine si bicicleta mea nu se gandea. Mi-a cerut buletinul, i-am dat detalii despre bicicleta, intre timp a aparut si celalalt politist care arata putin mai mult interes. Le-am dat si numarul de telefon, si cam atat.

O aveam de doi ani, si la toamna urma sa o iau cu mine in Anglia, ca sa ma mai scuteasca de banii de transport. E Kellys si arata asa:

Semne distinctive nu prea are. Singurul aspect de genul asta e faptul ca la ghidon, in partea dreapta, nu mai are acel dop in capat.

Experienta asta a fost ca o exemplificare a proverbului “de ce ti-e frica nu scapi” sau, pentru cei care cunosc filmul, un remake al fazei cu bicicleta din The Secret, cand tipul e super speriat sa nu i se fure bicicleta si tot verifica lantul, iar cand se intoarce nu o mai gaseste.

In cazul in care o vedeti prin oras, va rog sa-mi dati de veste la numarul de telefon 0743 689 245 sau la adresa de email andreea.bitu@yahoo.com

Aveti grija de biclele voastre!

4 comentarii leave one →
  1. 2 iunie 2010 11:51 AM

    Pacat! Imi pare rau pentru bicla ta.

    Stiu ca e tarziu pentru tips&tricks acum, dar poate pe altii ii ajuta si nu se mai trezesc fara tzoacle.

    Eu, in afara de lant, mai fac o chestie. Cand o “parchez” o las pe foaia mica cu pinionul mare si apoi schimb vitezele in sens invers, foaie mare, pinion mic.
    In felul asta, chiar daca o sa-mi taie lantul, cand se urca pe ea si incearca sa pedaleze rapid, se tavaleste sigur si atrage, sper, atentia.

  2. Anonim permalink
    23 decembrie 2010 12:58 AM

    Ai grija ca si in UK se fura biciclete!

    • Furculition permalink
      14 ianuarie 2013 6:44 PM

      fenomenal,ai fost in Anglia. multumim domnu expert

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 522 other followers

