Skip to content

Eu: „Nu sunt trista s’biciclista”

5 Septembrie 2009

ceamairamas

Ioana: Carturesti, zi, centrul Bucurestiului, vrei sa-ti iei bicicleta legata de gard. Nu mai e. Ramai blocat cu ochii atintiti in gard. Te uiti in stanga, te uiti in dreapta, nimic. Te holbezi din nou la locul gol. Si tu esti gol, ca locul gol. Te tot te holbezi. Cateva minute. Poate apare. Nu apare. Te holbezi mai tare. Nu apare. Esti neputincios si frustrat. Nu poti sa faci nimic. Absolut nimic. Te intorci in Carturesti, macar cand erai acolo aveai bicicleta. Mai stai ceva sa te obisnuiesti cu ideea ca te vei duce acasa pe jos, dar nu-ti iese si suni pe cineva sa te ia. Antifurtul taiat ti-l faci bratara. E singura amintire + farul din rucsac. Ai vrea sa existe sisteme antifurt precum inmatricularea in Belgia sau stikerele de metal in Germania. Sau, daca tot iti ia bicicleta, sa poti lua si tu alta, la intamplare, de pe strada, ca in Spania, pentru doi euro pe luna la primarie, si sa o lasi tot la intamplare, acolo unde te opresti. Dar nu poti sa faci asta. Speri macar la o mica tribuna amenajata pentru biciclisti, in piata Costitutiei, in fata Parlamentului, unde sa refulezi macar strigand in portavoce : “Nici eu nu mai am bicicleta!”. Numai eu am trei prieteni care ar fi tipat asta in decurs de o saptamana. Dar nici asta nu se poate. Tot ce primesti din jur este, normal, “nu fii trista”, si tot ce poti raspunde este “nu sunt trista, s’biciclista” si refulezi cu-n blog. Asta poti sa faci.

stolenbike

scria pe ea „o, transportul de noapte, nu?”, cine o vede e rugat sa o fure din nou

Trimite-ne poza cu bicicleta furata, spune-ne cum s-a intamplat si daca vrei exprima-ti dorul sau frustrarea.

numaiambicicleta@gmail.com


17 comentarii leave one →
  1. 6 Septembrie 2009 7:39 PM

    Of, cred ca e prima data cand sunt suparata ca am descoperit un blog :( Imi pare asa rau ca se intampla chestii din astea. Pe de alta parte, in Budapesta nu am vazut pe nimeni cu antifurt asa subtire (si eu tot din asta „prapadit” am). Poate ca ar trebui sa incepem si noi sa purtam lanturi adevarate la noi. Ce trist!

  2. numaiambicicleta permalink
    6 Septembrie 2009 8:25 PM

    asa e, e super prost, e ca si cum n-ar fi, doar ce il cumparasem cu o zi inainte de la un firstbike store, m-a combinat ala ca e imbatabil si eu l-am crezut. acum am sa-mi iau antifurt de motocicleta si am sa pun cos la bicicleta doar ca sa car antifurtul :(

  3. 7 Septembrie 2009 9:02 AM

    goddamnscumbagspieceofshit!!!!!

    …sunt fara cuvinte, ce mai e de zis, centru, carturesti, indiferenta sociala, gainaria plaga urbanismului…
    Eu ieri mi-am rupt pantalonii intr-o anti-parcare (de fapt o tzeapa subtire de un metru, m-am bucurat ca n-am sfarsit primadona) tot in fata la carturesti, Mda, a naibii „bad karma” acolo… o fi de la „overpriced everything from there”

    Asta e, te pup, acum clar trebuie sa ne vedem

  4. Cristi Cons permalink
    8 Septembrie 2009 5:44 PM

    Am gasit, sa zicem, o bicicleta care seamana foarte mult cu asta pe-acolo, sunt binevoitor sa trimit informatii numai daca ne intelegem la modul eu iti trimit poze cu bicicleta, tu imi trimiti poze cu tine nud si daca ne intelegem facem schimb, iti dau bicicleta, tu, cateva ore dintr-o noapte

  5. 8 Septembrie 2009 6:14 PM

    Bine macar ca tie ti-au lasat antifurtul ca sa ai o amintire … eu nici macar nu alea nu am ramas…da, eu aveam 2 caci aveam 2 biciclete prinse in acelasi loc :)

    si daca vei cauta pe youtube vei observa ca niciun „lant” de bicicleto-motocicleta nu e eficient :( taiarea, ruperea, anihilarea unui antifurt e chestie de secunde, din pacate …

    si daca, totusi, nu are uneltele necesare sa taie acel lant e in stare sa scoata stalpul din pamant si tot iti fura bicicleta … cunosc pe cineva de la arhitectura care in locul bicicletei a gasit stalpul scos din pamant :|

    sa fie efecte ale crizei furturile astea in masa? sau exista dintotdeauna si eu am observat tocmai acum cand am devenit ex viitor biciclist?

  6. 8 Septembrie 2009 7:48 PM

    Chiar m-am gandit ca daca mi-as cumpara o bicla, mi-ar fi teama sa nu-mi dispara. In apartament sa zicem ca nu prea as putea s-o tin, pe scara nu e sigur. Sa zicem ca o tin in casa, dar cand ies? Daca vreau s-o las undeva afara? Ce ma fac? As mai vrea sa merg pe bicicleta, caci am mers pe bicicleta mult timp si am ajuns si acrobat pe ea, dar in tara asta…nici macar asta nu pot sa fac fara sa am griji.

  7. 9 Septembrie 2009 3:05 PM

    ah, ce bine ai descris sentimentul ala de goliciune cand vezi ca NU MAI E bicicleta. gone. forever. not there. like it never was…*sigh* de cand mi-au furat prima oara bicicleta, pe cea noua o pazesc ca pe ochii din cap, si o car dupa mine inauntru in tot felul de locuri, and people call me crazy. :)

  8. 9 Septembrie 2009 3:48 PM

    – Iubito, chiar trebuie sa stea si bicicleta cu noi in pat?
    – DAAA !!

  9. 9 Septembrie 2009 7:11 PM

    Cu cat citesc mai multe posturi de pe blog, cu atat ma deprim mai tare. Chiar nu putem face ceva? Nu stiu ce, orice :(

  10. numaiambicicleta permalink
    9 Septembrie 2009 7:20 PM

    stay tuned ionuca, e pe vine, va anunt

  11. 9 Septembrie 2009 7:22 PM

    Perfect! Abia astept.

  12. 13 Septembrie 2009 12:39 AM

    @joe Peste tot se fură, nu doar în ţara asta. De ce nu ai putea să o ţii în apartament? Se găsesc tot felul de suporturi care se pot prinde de pereţi.

    • 13 Septembrie 2009 4:43 AM

      @Bogdan
      Mi se pare ciudat sa iti iei o bicicleta si sa o tii doar in casa :) Dupa cum ai observat persoana care a inceput acest blog a ramas fara bicicleta intr-un loc public. Si cred ca cele parcate se fura cel mai mult …

  13. 13 Septembrie 2009 8:23 AM

    La noi se fura caci asa e traditia neoficiala. In alte tari mai vezi si tu un politist, un suport pentru a-ti parca bicicleta, una alta…

  14. 14 Ianuarie 2010 3:05 AM

    hah, nijntje + bicicletă, nice mix

    nici eu nu mai am bicicletă da’ s-a stricat din cauza frigului. nu numai hoţii sunt împotriva noastră xD

  15. Sorin permalink
    23 Martie 2011 7:53 PM

    Aici http://www.mybike.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=60127#60127 gasesti ceva care te poate ajuta sa nu i-ti mai fie furata bicicleta.

Trackbacks

  1. Atenţie! se fură biciclete! « Velobello

Lasă un răspuns

