Skip to content

Gardianul: „Claxonati, domana!”

6 Septembrie 2009

bicla furata 2008
2008: Furata din holul unui bloc de la Galeriile Orizont, cu interfon si curte interioara in jurul lui. Era bineinteles legata. „As vrea sa te prind eu. Sa te vad pe strada cu ea. Sa te dobor cu un pumn, de fapt cu vreo 4-5, sa-ti fut doua picioare in stomac si unul, foarte dur, in fata. Sa te aud urland. Sa-i vad pe oameni uitandu-se speriati, ce bine imi pare, for a change, ca romanii nu se baga la faze de-astea. Sa te las acolo picurand pe asfalt”. [omuleti]

bicla-furata-2009

2009: bicicleta mea a fost furata de langa primaria capitalei (intrarea de pe anghel saligny), sub nasul celor 3-4 gardieni care freaca menta prin poarta si a caror principala ocupatie pare sa fie pastrarea locurilor de parcare pentru jeep-urile maharilor din primarie. nu m-am dus atunci la ei sa-i intreb, mi s-a parut prea penibil cu totul. however, azi, cand faceam un slalom lent si indemanatic (da, take my word for it, merg excelent pe bicicleta si n-as pune niciodata un pieton pe trotuar intr-o situatie de risc sau de disconfort), unul dintre pazitorii de parcare drapat in uniforma de gardian ma apostrofeaza:

„claxonati, doamna!”

mi-e clar ca era multa furie adunata (nici eu nu stiam cata), pentru ca am vazut rosu in fata ochilor la propriu. frate, nu te cred! treaba ta e sa nu mi se fure bicicleta de sub nasul tau, nu sa-mi spui cum sa merg pe ea sau cum si cand sa claxonez. m-am oprit si i-am comunicat tembelului chestiunea, iar el a reactionat cu una dintre atitudinile pe care le urasc cel mai mult in romania: cand n-a stiut ce sa spuna, a bagat ochii in pamant si a devenit mut. m-am apropiat ca sa fortez contactul vizual si replica, a continuat sa se joace de-a babuinul autist. [omuleti]

No comments yet

Lasă un răspuns

