Skip to content

Politia: „Le gasim cu ajutorul reclamantilor”

7 Septembrie 2009

meridameridamerida

Radu: „Mi-au furat bicicleta in aprilie anul acesta, din Piata Romana, din fata de la magazinul Tonka Jeans. Evident, era legata de un gard din ala de lemn frumos care protejeaza copacii. Pe bici a mea nu au protejat-o insa, ca au rupt gardul ala mai gros decat copacii. Cel mai tare a fost politistul care mi-a luat declaratie. Mai intai m-a intrebat “dar de ce nu ai venit domnule aseara?” (adica pe la 1 noaptea cand m-am prins), dupa care mi-ai spus “sa stiti ca au fost fost multe situatii cand le-am gasit, chiar cu ajutorul reclamantilor!”. Este a doua bicicleta care mi se fura in 10 luni. Prima mi-a fost lauta din Iancului, dintr-un bloc de 6 etaje, era legata de balustrada. Clasic. Tot timpul e de fapt clasic”.

2 comentarii leave one →
  1. 18 Octombrie 2009 9:28 AM

    mdah chiar vazusem o merida gen in targ in vitan acu 2 saptamani … mai era si o cona tot xc

  2. 18 Octombrie 2009 9:29 AM

    kona .. pardon

Lasă un răspuns

