Skip to content

Politia: „Vezi prin targ pe la Vitan”

8 Septembrie 2009

2008_cube_Acid_schwarz
Bogdan: Reusesc sa plec mai devreme de la birou si merg direct spre casa, bucuros ca in sfarsit am niste timp de dat ture. Am bicicleta de 3 zile si am apucat sa merg foarte putin cu ea. Ies din lift, nu-mi vad bicicleta, ma panichez, o intreb pe vecina care punea muraturi pentru iarna in uscatorul de pe scara: „Dar bicla mea?, Stiti ceva?…”, „Pai a venit un baiat si a plecat cu ea… nu era prietenul tau? Nu i-ai dat-o tu? Pai a plecat calm cu ea, l-am vazut, dar credeam ca sunteti prieteni”. Great. La politie, evident ca n-am mers, ultima data cand mi s-a furat ceva si am chemat politia mi s-a zis: „Pai vezi prin targ pe la vitan, ca p-acolo vand astia lucrurile furate”.

7 comentarii leave one →
  1. 8 Septembrie 2009 3:22 PM

    pe-acid i-e drumul

  2. 8 Septembrie 2009 7:21 PM

    Ce jegoasa e Politia. E ca si cum iti fura masina.

  3. Nobody permalink
    8 Septembrie 2009 9:00 PM

    Vai cat de misto era. Imi pare rau pt tine amice.

  4. vesenova permalink
    9 Septembrie 2009 8:45 PM

    De ce nu va asociati trei patru baieti mai solizi si puneti o capcana! Legati o bicicleta de un gard si va ascundeti in apropiere si panditi daca se fura si il prindeti pe hot! Si ii aplicati voi pedeapsa necesara si dupa aia il dati la politie sa mearga la” sanatoriu”!

  5. 13 Septembrie 2009 7:32 AM

    Vai, frumoasa de ea :(
    Am făcut bine în iulie, când am dat 50 RON pe un lanţ de motocicletă. Într-adevăr îmi îngreunează bicla cu 2-3 kg, dar se merită.

  6. 23 Septembrie 2009 10:53 AM

    > La politie, evident ca n-am mers, ultima data cand mi s-a furat ceva si am chemat politia mi s-a zis: “Pai vezi prin targ pe la vitan, ca p-acolo vand astia lucrurile furate”.

    Foarte rău! Data viitoare când ţi se mai spune aşa ceva, iei numele agentului de Poliţiei şi-l reclami!

  7. Alex permalink
    14 Noiembrie 2009 3:28 PM

    esti un fraier. lasi valoarea legata pe hol ( din ce ai scris tu nici legata nu era)

Lasă un răspuns

