Skip to content

Alina: „In Berlin e la ordinea zilei”

10 Septembrie 2009

DSCF8483

Alina: August 2009. Timp de 5 ani nu mi-a furat nimeni troaca de bicicleta in Bucuresti, intitulata Turbarea galbena, Furia rosie si in final Ninja Bike, in functie de culoarea cu care am vopsit-o. Dar mi-au furat draga de bicicleta din Berlin, dupa 10 luni, dintr-un loc in care o legam mereu. Vreo 3 zile m-am uitat incontinuu pe strada dupa ea, si dupa nenorocitul care mi-a furat-o. In Berlin e inutil sa incerci sa iti gasesti bicicleta, furtul de biciclete sau de roti, sau de sei e la ordinea zilei incat nimeni nu se mai deranjeaza sa anunte politia. De cele mai multe ori cred ca nemtii nu sunt in stare sa schimbe sau sa carpeasca o camera de bicla, asa ca fura roata cu totul :). RIP bita rosie. Acum am una mov pe care o asigur cu un u-lock. Pana data viitoare…

3 comentarii leave one →
  1. 13 Septembrie 2009 1:01 AM

    Vezi să nu fie U-lock din ăla care îl desfaci cu pixul, cum am văzut eu pe YouTube…

    • skinny love spasm permalink
      17 Septembrie 2009 7:03 PM

      am vazut si eu filmuletele. si initial nu mai gaseam cheia pt el si am vrut sa inerc cu un pix bic:)) nu a mai fost cazul, dar tot mi-e groaza sa incerc!

  2. 23 Septembrie 2009 10:45 AM

    Ia-ţi un antifurt Abus dacă tot eşti în Germania. Nu-i musai să fie U-lock, au şi lanţuri sănătoase şi cabluri de un ţol grosime, etc. Cheile sunt din acelea complicate, deci slabe şanse să le desfaci chiar şi cu şperaclu + lăcătuş experimentat. Ai la ele un cod care e necesar dacă vrei dubluri.

Lasă un răspuns

