Skip to content

Vlad: „Sfat: bicicleta ieftina, antifurt scump”

13 Septembrie 2009

IMG_5273

Vlad de la ambicicleta: Am venit la Londra si investitia intr-o bicicleta era esentiala, intr-un oras in care pretul transportului in comun iti subtiaza serios din buget. Am luat-o relativ ieftin de pe ebay si dupa o asteptare mica si ceva peripetii am scos-o in lume si am trait bucurii maxime impreuna cu ea. M-a dus si m-a adus cu bine de fiecare data si nu pot decat sa-i fiu recunoscator. A fost mai peste tot in compania iubitei ei de aici si in mod sigur o sa le fie si lor doua dor! Am parcat-o in fiecare seara in fata ICR/Ambasadei Romaniei in Belgrave Square nr 1 din Londra, unde am avut sansa sa locuiesc pentru 2 luni. In noaptea de 11 septembrie, dupa o receptie la ambasada, a disparut in mod misterios.

vn

E a treia bicicleta pe care am mers, prima (pe care am si invatat sa merg) e bicicleta Mariei Popistasu (cu care poza Stefan Cosma aici), a doua a fost un DHS de oras care a disparut si ea din scara blocului in care locuieste taica-miu… Sper ca urmatoarea sa imi ramana in companie mai mult de cateva saptamani!

Oricum, in calitate de pagubit pot sa va dau cateva sfaturi… nu parcati bicicleta in scara blocului, mai bine pe strada! Nu va uitati la bani cand cumparati un antifurt, luati-l pe al’ mai scump, mai greu si mai urat (mai ales daca aveti o biciceta scumpa!). Nu va luati bicle scumpe, alea sunt victimele cele mai sigure. In Bucuresti cel mai bine e sa mergeti in Vitan, dati 200 de lei pe bicla si inca vreo 50-100 pe aranjat la bike shop daca e nevoie… Oricum, orice ar fi, luati-va bicicleta si bucurati-va de ea in fiecare zi! Viata e mai frumoasa pe doua roti!

4 comentarii leave one →
  1. 23 Septembrie 2009 10:39 AM

    Aş zicem ai degrabă „antifurt bun”, nu neapărat scump. Un antifurt bun costă între 12 şi 30 de euro, în funcţie de marcă şi tip. Unii producători dau şi anumite garanţii la antifurturile mai scumpe.

  2. Merom permalink
    13 Martie 2010 9:34 AM

    Eu am un chopper … am luat un antifurt de ati pui mainile in cap … si oricum no las legata pe afara ca prinde picioare …
    Stiti cum e … mai bine urc doua etaje cu ia in spate … are 25 de kg =)) asa ca daca aveti o bitza simpla … si puteti … nu ezitati so carati cateva etaje si so depozitati in casa … merita :D
    In fata blocului sau legata de cine stie ce stalp … dispare …
    Am avut un prieten care tot asa … o lasat bitza parcata si legata cu un antifurt de cacao … si cand o isit din magazin nu mai era … si stiti ce a facut ?
    A ras si a zis „a batut vantu” ;))=))

  3. Sorin permalink
    24 Martie 2011 10:47 AM

    Alarma este solutia. Vezi aici: http://www.mybike.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=60127#60127

  4. Vali permalink
    12 Mai 2011 10:20 AM

    Nu vreti sa mai curatam Bucurestiul de hoti?! Sa parcam o bicla undeva si sa stam in asteptare. Ne grupam cativa baieti, il urmarim si il denuntam la politie ;) Haideti sa facem ceva.

Lasă un răspuns

