Skip to content

Tata: „Ti-a luat-o Mos Craciun”

13 Septembrie 2009

cal

Dorothea: Mi-o adusese tatăl meu din Germania, era o superbitate. O bestie neagră cu bule mici verzi şi albastre pe ea. Probabil la vremea aia o bicicletă oarecare, însă pentru un copil de 10 ani… cel mai bun prieten de pe pământ. Începusem să mă plimb cu ea prin faţa blocului, mai întâi mergeam una pe lângă alta, ulterior am lăsat-o să-mi arate că mă poate purta pe cele două roţi. Ea m-a învăţat să merg pe bicicletă. Şi totuşi, eram mică. Nu dădeam ture cu ea decât până la piaţă şi înapoi. În rest, mititica de ea stătea în spălătorie. Acolo unde îşi întindea din când în când un vecin rufele sau intra femeia de servici a blocului, să-şi scoată mopul şi să spele scările. Numai oameni care mă cunoaşteau, care văzuseră cât de mult îmi iubesc prietenul. Impresionaţi de relaţia noastră, într-o zi unul din ei s-a simţit obligat să ne-o spulbere. Bicicleta mea nu mai era acolo. -Nu plânge! Moş Crăciun ţi-a luat-o, îmi zice tata, ca să-ţi aducă una şi mai frumoasă în iarnă! Şi aşa a fost, prin decembrie Moş Crăciun mi-a înlocuit prietenul cu un cal nărăvaş şi hidos (in dreapta, in poza).

No comments yet

Lasă un răspuns

