Skip to content

Adrian: „Antifurtul sa fie mai performant ca bicicleta”

24 Septembrie 2009

2959868162_c047d558c3

Fat Frank Tire

Adrian: Azi dimineata (23 septembrie) mi s-a furat bicicleta legata de balustrada din holul blocului, in zona 13 Septembrie. Venisem in vizita la cineva, la 9 am ajuns, la 10:30 bicicleta nu mai era. Am facut sesizare la Politie. O sa trec weekend-urile urmatoare prin targ (Vitan si Valea Cascadelor, poate o vad pe acolo). Nu era o bicicleta scumpa, dar ma atasasem de ea si chiar o foloseam zilnic: serviciu, cumparaturi etc.

Dau niste semnalmente asa, sa fie: mountain bike Olimpia, fara suspensii, cadru de dama, fara nicio emblema, culoare gri, cauciucuri groase Schalbe: pe fata Fat Frank si pe spate Crazy Bob. Avea portbagaj si cos in spate. O lasasem legata doar cu antifurtul clasic, cu cablu din fire rasucite (shufa ii zic eu). L-a fortat instantaneu, cu un bat mai gros cu care cred ca l-a tensionat si apoi cu o caramida de pe scara cu care i-a dat incuietorii in cap si gata…

Mai aveam un antifurt serios, un U lock, dar pe ala mi-a fost lene sa-l pun, ca am zis ca stau putin. Asta e, trag ponoasele. Maine imi iau o bicla de 4 milioane si o sa mai dau doua milioane pe doua antifurturi (cred ca un U-lock si unul cu lant si lacat). De data asta o sa le folosesc mereu pe amandoua…

Hotii se misca: in ultima luna, stiu 3 cazuri printre cunoscuti de biciclete furate, toate lasate legate pe holul blocului. Sfaturi: antifurtul sa fie mai performant ca bicicleta, nu lasati bicicleta pe scara blocului, mai ales noaptea, oricat de bine o legati.

No comments yet

Lasă un răspuns

