Skip to content

Luiza: „In Japonia au gasit-o dupa 2 ani”

25 Septembrie 2009

bikes-train-station

bike_parking_2_t

Luiza: Tin sa scriu aici pentru ca intr-o tara departe, Japonia, mi-au gasit bicicleta furata dupa 2 ani. Si acolo se fura, si acolo trebuie sa mergi la politie, dar spre deosebire de Romania, acolo chiar isi bat capul sa ti-o gasesca. Fie ca e la noi sau in alta parte, sentimentul pe care il ai cand descoperi ca nu e nu difera prea mult. Numai ca la mine a fost un soc teribil pentru ca nu ma asteptam… o cumparasem de o saptamana si am lasat-o in parcarea din fata garii. Dupa o zi de plimbare prin Tokyo, cand m-am intors ia-o de unde nu-i. Si mi-a trebuit jumatate de ora sa ma conving ca intr-adevar nu este. (Eram sute in parcarea cu pricina, in Japonia e la ordinea zilei sa ai bicicleta…) Dupa socul cu pricina, am ajuns la politie unde am dat o declaratie si le-am spus numarul de inmatriculare al bicicletei nesperand sa o mai revad vreodata. Au trecut 2 ani de la eveniment, eu m-am mutat in alt oras si culmea ironiei, au gasit bicicleta. Asa am primit un telefon de la politie sa vin sa o ridic. Degeaba am incerc sa ii explic politistului ca eu nu mai locuiesc acolo si nici nu am cum sa vin sa o ridic, costul trimiterii ei fiind cat o bicicleta nou. A trebuit sa gasesc pe cineva care sa o ia pentru ca politia ma suna in fiecare zi timp de o saptamana ca nu se poate sa o las acolo. (In paranteza fie spus, ca sa arunci o bicicleta la gunoi te costa bani in Japonia. In jur de 50 de euro….)

No comments yet

Lasă un răspuns

