Skip to content

Ioana Ana-Maria: „Se fura frate, cica e criza!”

27 Septembrie 2009

Graphic1

Ioana Ana-Maria: Pe data de 17.09.2009 mi s-a furat bicicleta din scara blocului,din fata usii, la etajul sapte, zona Unirii. Era legata cu un lant antifurt cu cifru pe care l-au taiat, evident! Nu obisnuiesc sa las bicicleta prea mult afara din casa dar, se pare ca, tocmai cand nu trebuia, am lasat-o. Sunt extrem de trista ca nu mai pot pedala prin oras, deoarece ma obisnuisem sa merg peste tot cu ea si era o forma foarte buna de a face miscare. Pe de alta parte, bicicleta nici nu era una prea ieftina, adica 3.000 ron. :(

Stiu ca, probabil nu o sa o mai gasesc pentru ca politia nu o sa faca nimic, desi am facut plangere si am insistat sa urmareasca camerele de filmat din fata blocului, dar nu am nicio garantie ca au si facut asta. In astfel de momente ma intristeaza sa stiu ca traiesc in tara asta! Dar daca cumva cineva din greseala o vede pe undeva as dori sa ma anuntati.

Este o bicicleta de trekking, CUBE Acid, culoare negru mat. Are o modificare care ar putea sa ajute la recunosterea ei. Am inlocuit-o eu, si piesa respectiva cum se vede in poza nu mai e neagra ca cea originala, ci argintie lucioasa. Multumesc anticipat si, tuturor celor care au biciclete si le place acest „sport”, sper sa nu patiti ce am patit eu. Va sfatuiesc sincer sa aveti mai multa grija ca se FURA FRATE!!!!!! cu nesimtire ….mai ales acuma….ca cica e criza…..si unii nu doresc sa munceasca cand pot face bani si altfel. :(

16 comentarii leave one →
  1. 27 Septembrie 2009 6:35 PM

    Am fost azi in targul de la Vitan si am vazut o bicicleta Cube. Nu am inspectat-o (nici nu as fi stiut dupa ce sa ma uit), dar parea destul de noua si de bine intretinuta.

    Normal, nu pot sa acuz pe nimeni, dar iti pot recomanda sa mergi saptamana viitoare in targ, sa te uiti la ce biciclete au pe acolo. Cine stie, poate ai noroc si o gasesti.

  2. ioana permalink
    27 Septembrie 2009 8:02 PM

    multumesc mult pentru ce ai scris….o sa incerc evident…sper sa am noroc

  3. Gica Contra permalink
    27 Septembrie 2009 9:38 PM

    Chiar nu-i inteleg pe hotii astia (lasand la o parte faptul ca fura). Fura o bicicleta si se duc sa o vanda „a doua zi” la Vitan? Mi se pare destul de riscant, pot fi prinsi destul de usor. Mi se pare o strategie mai sigura sa demonteze bicicleta si sa vanda piesele, sa o vanda in alt oras sau sa o tina ascunsa un timp suficient de indelungat ca pagubasul si politia sa piarda nadejdea recuperarii.

  4. 28 Septembrie 2009 5:31 AM

    Piesa aia se numeşte pipă.

    Dacă Poliţia ştie sigur că la Vitan se vând bicicletele furate de ce naiba nu se duc acolo să le caute pe cele reclamate?

    Gică, cu ţinutul ascuns nu ţine pentru că trebuie să se scape rapid de ea şi să le vină banu’. Iar cu piesele cam numai în târg le pot vinde – nu ştiu niciun magazin care să primească piese de bicicletă în regim de consignaţie. Înafară de asta eu ştiu exact ce piese am pe bicicletă că doar eu mi-am făcut-o din piese. Îţi cam închipui ce se întamplă dacă gasesc în târg 3 piese identice cu cele de pe bicicleta mea la aceeaşi persoană? La noi în târg întotdeauna găseşti realtiv uşor 2-3 poliţai. Dacă furtul e reclamat, ai şi bunul (sau o parte din el, restul le vor găsi probabil la hoţ acasă) deci făptaşul are verde spre parchet. Mai râmăne varianta cu vândutul în alt oraş sau în altă ţară. Vândut pe net pe ciclism.ro iar nu ţine pentru că se pot anunţa la fel de bine şi furturi acolo, alături de vânzări.

    • Gica Contra permalink
      29 Septembrie 2009 8:16 AM

      Mi-e si frica sa ma gandesc… nu cumva hotii au aranjamente cu unii politisti?

  5. 28 Septembrie 2009 7:01 AM

    Hotilor nu cred ca le prea pasa de politie. Cate cazuri de furturi de biciclete stiti sa se fi rezolvat cu bine? Sau macar sa fi primit oamenii aia un raspuns dupa 2-3 sapt ca „bai, noi am incercat, dar nimic”? La o adica, la vara-mea i-au furat masina si nu au facut mare lucru. Ce e o bicicleta pentru ei? O nimica toata.

    Din nou, nu acuz pe nimeni, nu zic ca toate bicicletele din targul ala sunt furate, dar tot cred ca exista si cazuri in care asa ceva se intampla.

    • cristi permalink
      8 Mai 2010 12:32 AM

      tot ce este in targul ala e furat !!!! uita-te c fetze vezi acolo….d iti piere chefu…..acolo t fura si daca t duci sa cump cv….eu am ramas acolo fara telefon=)))))) pai da…..pt binele vostru nu mergeti in targ la vitan…..e panica….jungla….cum vrei sa ii zici !!!

  6. 28 Septembrie 2009 7:43 AM

    Faceti pangeri. Cu cât au mai mutle cazuri nerezolvate cu atăt mai rău pentru ei! Va veni o zi în care vor trebui să dea socoteală pentru asta.

  7. ioana permalink
    28 Septembrie 2009 11:06 AM

    Ce pot sa zic?…..Politia nu numai ca nu face nimic dar ultima oara cand am vorbit cu un politist incercand sa imi recuperez bicicleta si sa il conving ca trebuie facut ceva, mi-a spus rece in fata ca pe el nu-l intereseaza si ca nu vrea sa se agite pentru ca oricum statul o sa-i scada din salariu cica, si deci el nu mai are chef de munca. Nici nu stiti cat am fiert in mine si m-am abtinut sa nu-l iau in suturi stiind ca nu as face decat sa-mi complic si mai mult existenta! Acum vreo 2 ani unui prieten i-au furat bicicleta si cei de la politie ca sa rezolve cazul, i-au dat o alta bicicleta si l-au pus sa declare ca e a lui si i-au gasit-o! Dar acuma cred ca nu-i mai intereseaza atat de mult sa inchida dosare si sa rezolve plangeri asa ca cine stie cat poate sa dureze! Si pe langa toate astea politistul care mi-a luat declaratia, mai tanar fiind, a cam pus ochii pe mine si mi-e putin scarba cand ma gandesc ca trebuie sa-l sun iar azi sa insist sa se uite pe camere, desi ar putea sa ma minta foarte usor si sa-mi zica ca le-a privit si n-a vazut nimic!

  8. numaiambicicleta permalink
    28 Septembrie 2009 11:12 AM

    ioana, daca spune un politist ca nu are ce sa faca, ca nu are chef de munca sau te trimite sa ti-o cauti la vitan, ii iei numele si ii faci si lui reclamatie

  9. 29 Septembrie 2009 9:42 AM

    > Acum vreo 2 ani unui prieten i-au furat bicicleta si cei de la politie ca sa rezolve cazul, i-au dat o alta bicicleta si l-au pus sa declare ca e a lui si i-au gasit-o!

    Foarte rău ca a dat declaraţie! Le-a rezolvat dosarul. Dacă în ziua următoare îl vede pe stradă proprietarul de drept al bicicletei pe care a primit-o în schimbul declaraţiei mincinoase, ce-o să se întâmple? O să dea o altă declaraţie că a fost „silit” să dea declaraţie mincinoasă?

    > Dar acuma cred ca nu-i mai intereseaza atat de mult sa inchida dosare si sa rezolve plangeri asa ca cine stie cat poate sa dureze!

    O să-i intereseze în momentul în care o să se adune suficient de mutle dosare nerezolvate şi o să înceapă să-şi piardă locurile de muncă pentru că sunt incompetenţi sau pur si simplu nu le pasă şi nu işi fac treaba. Dacă nu faceţi plângeri situaţia asta va persista!

    La ceea ce ţi-a răspuns respectivul îi puteai lua liniştită numele să-i faci o reclamaţie. Poliţia lucrează în slujba cetăţeanului şi a comunităţii până la urmă. E plătită din impozitele noastre.

  10. ioana permalink
    29 Septembrie 2009 3:54 PM

    Vineri mi s-a spus ca o sa fiu lamurita cu privire la cazul meu….Astept sa aud ce au sa-mi spuna si oricum dupa aia voi face reclamatie politistilor care au zis in sila ca ei n-au chef de munca si celor care au incercat sa-mi faca avansuri. Nici nu ma gandeam sa trec cu privirea aceste lucruri….doar ca mai astept putin sa ii mai las cateva zile sa incerce sa-si faca treaba…..

    • dan permalink
      2 Aprilie 2010 11:10 PM

      am mai postat un raspuns dar vad ca nu a aparut.mai incerc odata.am informatii despre bicicleta ta.am trimis atunci si un link cu o poza in care este bicicleta ta .. contacteaza-ma pe sdga2@yahoo.com . toate cele bune

  11. dan permalink
    31 Martie 2010 4:27 PM

    Asta este bicicleta ta? acela este linkul catre o poza:

    http://picasaweb.google.ro/viorelmicu72/PromoArgesSpringRaceByTutankhamon#5453419076162855586

    din poze este identica cu a ta.. dak te convingi .. da un semn pe sdga2@yahoo.com

  12. Adrian permalink
    1 August 2012 11:16 AM

    e prima oara cand ma uit pe blogul asta si am un singur lucru de zis: nu va mai luati biciclete asa scumpe pentru oras :)

  13. unzambetmic permalink
    26 Septembrie 2013 8:49 PM

    Cine se imbraca asa cand merge pe bicicleta ??? Si va mai mirati ca se fura piese… ce mai piese !

Lasă un răspuns

