Skip to content

Mihai: „ERAU BANII MEI! Şi era luni, 13 aprilie, Săptămâna Mare!”

7 Mai 2010

I-am făcut cadou iubitei mele, alături de părinţii ei, o bicicletă! Am învăţat-o să meargă pe ea, i-a plăcut, iar acum lipsa doar bicicleta mea pentru promenade. Mergeam la facultate de la 8 la 14, iar de la 14.30 la 18.30 mergeam la muncă, de luni până vineri. Am strâns nişte bani şi după vreo 2 zile în care m-am plimbat prin magazine să mă hotărăsc la un model… am ales: DHS ADVENTURE la 430 de lei.

Din banii mei… din transpiraţia mea… din sacrificiile mele. Bucuros, o cumpăr vineri. În week-end am avut niscaiva treabă, iar luni… plec cu ea la DNL. Bucuros, dinspre Iancului, pedalez în grabă până la Crângaşi să-mi iau un antifurt şi nişte reflectorizante pe care urma să le montez pe ea. Antifurtul… 10 lei.

Dacă înainte, când luam metroul şi 226-ele, călătoream aproximativ 50 de minute, ei bine… cu bicicleta am făcut doar 40. Ajuns pe strada Ion Urdăreanu (lângă Calea 13 septembrie), intru în scară şi-mi leg bicicleta, la parter, de… balustrada blocului. Era 10. Blocul era dotat cu interfon.

Intru în firmă, mă apuc de lucru. La 11 mă sună cineva, ies afară şi… scara blocului îmi şoptea că hoţii mi-au furat bicicleta. Am înlemnit, 2 ore nu a ştiut nimeni de mine, am alergat de colo-acolo visând să văd o bicicletă alb-albastră… Adventure… luată din banii mei… din transpiraţia mea… din sacrificiile mele…

Iubita, părinţii m-au sunat să-mi zică să merg mai departe, o să-mi iau alta… şeful la fel… m-a ambiţionat… „vedem noi cum rezolvăm.” Seara m-am întors, din nou, cu metroul… Mi-am jurat că nu-mi mai cumpăr bicicletă în Bucureşti. În Fălticeni îmi lăsam bicicleta în faţa liceului sau în faţa magazinului şi nu se atingea nimeni de ea. Dar 30.000 de locuitori nu se compară cu 2.000.000.

Învăţăminte: nu vă zgârciţi la antifurturi ieftine… nu vă lăsaţi bicicleta din vedere… luaţi-o cu voi în apartament, la lucru, în sala de curs. Las’ să râdă alţii DE bicicleta ta decât să râdă alţii CU bicicleta ta.

O caut şi acum… în fiecare Adventure albastru-argintiu… ERAU BANII MEI!!!! Şi era luni, 13 aprilie, Săptămâna Mare!

PS: De poză nici nu poate fi vorba… nici nu am apucat să fac cu ea 10 kilometri… 430 de lei pentru 10 kilometri.

9 comentarii leave one →
  1. cristi permalink
    8 Mai 2010 12:28 AM

    Niste nenorociti! nu se gandesc ca poate omu ala a facut sacrificii pt bicla aia….dar asta e….c sa le ceri ….merita blestemati si dupa c o fura le doresc sa moara ….o tara de cacat!

  2. 8 Mai 2010 8:12 AM

    … iar acum se organizează tot felul de evenimente cu bicicleta, Radio România Actualităţi susţine transportul pe 2 roţi. Ok, şi eu am vrut să circul numai cu Adventure-ul meu atât de mult dorit, dar ce te faci când alţii îţi nărui visul într-o secundă de neatenţie? Neatenţie din CARE VĂ ROG SĂ ÎNVĂŢAŢI ŞI VOI: NU VĂ LĂSAŢI BICICLETA NESUPRAVEGHEATĂ!!!

  3. Adrian permalink
    1 Noiembrie 2010 1:12 PM

    Cred ca as innebuni sa-mi fure careva una din biciclete. Sa nu mai zic ce i-as face de l-as prinde. Tocmai din cauza asta le spun tuturor sa nu cumpere biciclete de ocazie de prin piete, biciclete care in mod normal costa 1500-2000 lei si sunt vandute pentru 300-400 lei daca nu mai ieftin. 90% din acestea sunt furate. Facand asta incurajam si noi furtul. Normal, cu o floare nu se face primavara, dar trebuie sa incercam.

  4. dianyzzia permalink
    17 Martie 2011 10:02 AM

    Eu am primit un MTB anul trecut prin luna Mai, si in prima zi mi l-a si furat din fata ASE-ului (cladirea Eminescu). O legasem cu un lacat subtire. Pe urma, dupa vreo 2 zile, mi-am cumparat un DHS dar nu de dama, si un cablu d-ala gros pt.scuter. Anul trecut toata vara am fost cu el la munca, si bineinteles ca o luam cu mine in birou, acum, ca a venit dinou timpul de bike, m-am gandit sa-i pun o alarma si sa mai iau inca vreo 2 calbluri d-astea pt.scuter. ori ma injura hotii ori nu!!!

    • weedy permalink
      23 Octombrie 2012 11:19 AM

      poti sa o legi su zeci de lanturi.sunt prea iscusiti astia care le fura….eu pe a mea nu am legat-o niciodata cu lant sau antifurt….. cel mai bun sistem antifurt sunt ochii:)).. eu oricunde merg o tin la vedere:)))

    • weedy permalink
      23 Octombrie 2012 11:22 AM

      vezi ca se gasesc lacate cu sitem de alarma incorporat..in caz ca te ajuta

  5. johnny permalink
    18 Aprilie 2011 8:45 AM

    Mi-au furat bicicleta azi noapte de la et 6/7. Bloc cu interfon. Abia ma mutasem in bloc. Suspecti ar cam fi, no?

Trackbacks

  1. Cum a fost pana acum viata ta pe doua roti? | BikeWalk

Lasă un răspuns

