Skip to content

Ionut: „Bicla e pictata cu un pattern de sah, e usor de recunoscut”

9 Mai 2010

A venit randul bicicletei mele sa fie furata. S-a intamplat simplu, ca la celelalte doua biciclete pe care le-am avut. Azi noapte, 9mai, au intrat in curte, au taiat lantul si au plecat. De data asta nici nu s-au chinuit sa fie silentiosi. I-am auzit, dar nu am reactionat pentru ca stiam ca vine prietena mea si credeam ca o leaga de scara. Au trecut inca 10 minute si a venit si ea, alba la fata cand a vazut ca nu mai e bicla, sperand sa un fiu acasa. E deja a treia bicla furata din curte, a doua plangere la politie…

Partea buna este ca bicicleta poate fi usor de recunoscut. Partea proasta e, ca nu o mai am. Nu e o bicicleta scumpa, ba chiar foarte ieftina, dar se para ca si hotilor le-a placut modelul pt care am muncit o noapte intreaga.

Daca o vede cineva hoinarind prin targ, va rog sa dati un semn la 0756 194 440

5 comentarii leave one →
  1. victima permalink
    10 Mai 2010 8:47 AM

    Pe 5 mai mi s-a furat si mie un Trek 3900, negru cu argintiu. L-am dat la politie dar nu-mi fac prea multe speranta, chiar daca hotul e prins pe o gramada de camere video.

  2. numaiambicicleta permalink
    10 Mai 2010 10:14 AM

    Pai hai sa facem un flagrant:d
    Sunt sunt foarte acrit de ce se intampla. E a treia bicicleta furata din curte.
    Pt mine, cine cumpara o bicicleta furata, e la fel de hot ca cel care o fura.
    PS: trimite o poza pe numaiambicicleta@gmail.com poate, poate

  3. altanumaiambicicleta permalink
    10 Mai 2010 10:29 PM

    eu m-am interesat de un gps, dar daca ajung la politie si zic ca am un program care prinde hotul, ei o sa-mi spuna, ca de fiecare data, ca n-au fax

  4. MU Tull permalink
    17 Mai 2010 8:17 AM

    Colegului meu de serviciu i s-a furat, vineri 14.05.2010, din fata de la Plaza Romania de sub nasul unei camere de filmat, bicicleta „Magellan” de culoare auriu/purpuriu, veche de 5 ani si calarita vreo 6.000 km. A facut plangere la politie, dar probabil nu va primi niciun raspuns. Cum as putea sa dau sfoara-n-tara, ca cel putin cel care a furat-o sau a cumparat-o sa fie vazut?

  5. numaiambicicleta permalink
    17 Mai 2010 8:33 AM

    – incearca sa obtii filmarea si pune-o pe youtube
    – trimite la numaiambicicleta@gmail.com poza cu bicla si text despre toata intamplarea

Lasă un răspuns

