Skip to content

Kona Dew Plus furata din fata Facultatii de Filosofie, Grozavesti

19 Mai 2010

Eu unul ma simt ca si cum nu mai am o mana sau un picior.

Mi-a fost furata ieri, 18.05.2010,din fata Facultatii de Filosofie din Bucuresti, o bicicleta Kona Dew Plus.
Mi-am strans doua salarii, m-am lasat de fumat și mi-am calculat banii la sange ca sa mi-o cumpar cu aproape 1600 de lei. Cele mai frumoase planuri ale mele se invarteau in jurul bicicletei, vroiam sa traversez tara cu ea vara asta.

O legasem de suportul de biciclete din fata facultatii si s-a dus. Eu banuiesc ca hotul e un student din Grozavesti, devreme ce a reusit sa o ia din fata facultatii, unde intotdeauna sunt oameni afara si in sala de lectura de unde se vede foarte bine suportul de biciclete. Poate chiar un student de la Facultatea de Filosofie. Dar poate fi chiar si un trecator.

Iata o poza cu Kona Dew Plus:
Kona Dew Plus

Bicicleta mea avea un sticker mic cu sigla ”Carturesti” pe cadru (unde am lucrat ca sa mi-o pot lua) atasat langa textul cu ”Dew Plus” și o pedala indoita ce se poate vedea doar daca privesti atent. E neagra, cu jante de 28, cauciucuri subtiri aproape ca de semicursiera, frane pe disc, o bicicleta de oras sau cross, iar textul cu marca si modelul apar pe portocaliu ca in poza de jos. Pana acum am mai vazut in oras doar un singur om cu o asa bicicleta, si atunci eu o aveam pe a mea.

Ofer recompensa si recunostinta oricui imi poate da vreun indiciu.
Paul Lupascu, 0729 938 271

4 comentarii leave one →
  1. Alex permalink
    19 Iulie 2010 3:03 PM

    Incearca targurile Bucur obor, Vitan , Valea Cascadelor acolo se vand bicicletele furate.
    Declara furtul insotit de poze ale bicicletei , facturi plus semne distinctive .
    Incearca periodic sa cauti pe site de anunturi bicicleta ta.
    In cazul in care o gasesti , contacteaza politia.
    Succes.

  2. Un trecator permalink
    22 August 2010 12:30 AM

    Draga Paul,

    Filozofic vorbind, faptul ca ai renuntat la fumat este un lucru foarte bun. Bucura-te de asta.
    Nu cred ca iti imaginezi cum e sa nu ai o mana sau un picior. Mai bine spuneai ca te-ai simtit ca un om fara o bicicleta sau o bicicleta. Faptul ca ai avut taria sa strangi atatea salarii denota ca 1. ai salariul mic si 2. esti un om puternic. Bucura-te de punctul 2 si fa ceva in privinta punctului 1. Sfaturile mele sunt urmatoarele: 1. fa-ti o prietena – vei avea astfel alt obiect in jurul caruia sa iti invarti cele mai frumoase planuri pentru anotimpurile ce vor urma. 2. nu iti mai lega bicicleta de suporturile pentru biciclete – sunt o inventie idioata gandita de niste oameni naivi care traiesc in paradisul occidental. Bicicleta se leaga cat mai strans de un ceva cat mai gros aflat la nivelul cadrului. De suporturile alea de cacat se leaga rotile care oricum se pot da jos deci nu le vad rostul. Cadrul il poti lega de suport daca lasi foarte lung in jos lantul caz in care se poate taia in 3,4 secunde din momentul in care scot clestele din ghiozdan.

    Cu stima,
    Un student de la Facultatea de Filosofie, poate chiar si un trecator.

Lasă un răspuns

