Skip to content

DHS furat de pe scara blocului

17 Iunie 2012

Nu credeam ca voi ajunge sa spun povestea pierderii celui mai bun prieten. Un prieten care m-a purtat pe strazile aglomerate ale orasului si m-a insotit in zeci de plimbari. Chiar in aceasta dimineata in jur de 8-9 am auzit niste zgomote pe scara blocului, cainele a inceput sa latre, nimic neobisnuit stiind ca cainele vecinilor iese afara. In jurul orei 12 am realizat stupefiata faptul ca draga mea bicla lipsea.

Ma simteam la fel de goala ca locul de langa teava de care am legat-o. Am sunat imediat la politie a venit un echipaj, dupa care am mers la sectie si am dat declaratii peste declaratii, disperata. De 4 ore astept langa telefon in speranta ca va suna si voi primi vesti bune. Sunt super ofticata, nu era o bicicleta scumpa, un simplu DHS de 400 lei, dar am pus banut langa banut sa o cumpar.

Gandul ca va trebui sa mai scoti 400 lei din buzunar pentru una noua ma ingrozeste. Nu prea cred ca o voi mai vedea, desi politistii au fost super de treaba si s-au miscat  rapid, dar poti face rost de un spray de oriunde si nu o mai gaseste nici Chuck Norris.

Voi ce credeti?

Anastazia39[at]yahoo[punct]com

One Comment leave one →
  1. 14 Septembrie 2012 2:26 PM

    bhaa tu chiar esti prost……….tu stii sau nu cred ca stii ca DHS-u e cea mai panarama firma de biciclete

Lasă un răspuns

