Skip to content

mi s-a furat ”CUBE” analog zis si ”bestia fara ghiare”

24 Septembrie 2013

ieri , in jurul orei 15.00, desi mai niciodata lasata de capul ei, a trebuit sa ramana putin timp legata singurica, in zona centrala langa ambasada angliei. eram in legatura stransa din ziua cand ne am vazut prima oara, nou-nouta, mata , neagra acum 2 ani jumate, pana in ziua de ieri cand parca mi au furat picioarele. ii stiu fiecare zgarietura, semn, incapatzanata cum era si mandra.

chemat politie. constatat politie. nici o urma. aveam saua in mana, o luasem sa …. sa nu o fure. strangeam in bratze la greu , imi mai trebuia restul de bicicleta, si aveam senzatia ca tinand saua in bratze va veni si restul de la sine. nu a fost asa. caut cu disperare locuri , linkuri cu biciclete furate, dar pe cine mint eu : nu era o bicicleta, era un animal de companie de metal, care se trezea dimineatza ca si mine, mergeam sa bem cafeaua la ora pranzului, facea mofturi seara cand eseam la bere, munca ii placea  dar plimbarile, inclusiv pe coclauri erau preferatele ei, singurele momente cand nu scartzia.

si ce ma scoate din minti e ca, mereu o vedea cineva, oriunde, iar ieri la ora mijlocului saptamanii aproape, nu a vazut nimeni nimic: paznic, omul de la magazinul din fatza, locatarii blocurilor statatori la balcoane, odihnitori de oase pe bancile parculetzului de aici… si mai ales eu, care eram cu 4 etaje deasupra ei in birou.

o vreau inapoi …

daca o vede cineva: negru mat, cu mansoanele bulite la margine de la cate cazaturi am suferit amandoua, singura cerintza au fost de pedale si cauciucul pe spate, in rest nu ii plac  podoabele , momentan nu are sa si raspunde la numele de ”cubu” … posibil sa fie speriata

No comments yet

Lasă un răspuns

