Sări la conţinut

Unde-i bicla?

24 septembrie 2013

Acum 3 ani am invatat sa merg pe bicicleta pentru ca, ajuns la Bucuresti, nu suportam traficul auto si am lasat masina acasa.

Acum 4 luni am pus piciorul in prag si mi-am luat bicicleta, marca NSU, second hand ce-i drept, dar foarte simpatica.

Profil Fata

Acum o saptamana am fost la BikeFest 2013

In weekendul acesta, respectiv pe 21 septembrie, imi doream sa merg la Marsul Biciclistilor. Si inca imi doresc.

Ce ma impiedica?

In noaptea de 16-17 septembrie, intervalul 01:00-09:00 am, cineva a pradat-o din fata blocului, Str. Athanasie Enescu nr. 41, sector 1. Era legata cu un antifurt U-lock, pe care l-am cumparat separat, iar singurele chei le am eu.

In locul cu pricina a ramas stingher doar antifurtul, nefortat, fara amprente, ceea ce ma face sa cred ca faptasul a taiat cadrul superior al bicicletei (cu un bomfaier, flexul ar face prea mult zgomot).La aceeasi concluzie au ajuns si politistii chemati la fata locului si insotiti de grupa de criminalistica. Bineinteles ca am fost la sectie si am depus plangere, pentru a avea dovada in fericitul caz al unei recuperari.
anunt
Anuntul ramas in locul bicicletei.

Nu vreau sa dramatizez, insa imi place sa cred ca putem descuraja furtul de biciclete (macar asigurate).
Imi place sa cred ca putem avea un oras facut de oameni pentru oameni.

Stiu ca se poate, iar daca o vedeti pe undeva, sunt recunoscator daca interveniti sau sunati la politie, dupa caz.

Pe mine ma gasiti la 0721.321.695.

In concluzie, #undeibicla ?

2 comentarii leave one →
  1. Algebra permalink
    24 septembrie 2013 11:26 AM

    Pare rau pentru bicicleta ta :(
    Eu tot sunt novice, am bicicleta de cateva luni doar, tot e second hand si e prietena me, ii zic Lebada :P N-o las afara peste noapte, nu-i place vecinului de apartament ca o tot parchez la balcon, dar alta solutie nu-i.
    Nu stiu in Bucuresti cum e, dar la Chisinau nimeni nu lasa biciclete afara peste noapte.

    Sper sa iti gasesti cat de curand o prietena-bicicleta noua :)

  2. Ciclistu' permalink
    26 octombrie 2013 6:20 PM

    Cunosc foarte bine zona. Stau la nr 53. Am vazut bicicleta „spanzurata” de gard de multe ori. Nu asa se lasa o bicileta. La noi se fura orice troc si se vinde si cu numai 100 lei. Politia ar trebui sa faca o baza de date cu biciclete (seriile lor) si poate asa ar mai exista o sansa sa nu se mai fure asa de multe.

Lasă un comentariu